Friday, January 15, 2010

YB (Yang Bangang Badrul)

comment gua dalam blog
http://adunbebasn46.blogspot.com
kenapa tiada pemimpin islam pkr pas serta bantahan aman penggunaan nama ALLAH

sniper said...
fuck u yb

gua bukan ahli pas

gua fikir kalau lu demo untok menegakkan PERINTAH ALLAH PASti org2 pas join dengan sepandok yang berbunyi antaranya

LAKSANAKAN HUKUM HUDUD UNT ORG ISLAM DGN SEGERA

BILA RUMAH MAKSIAT HENDAK DIKURANKAN

BILA TEPAT BEJUDI HENDAK DIKURANKAN

TUTUP KILANG PEMBUAT MINUMAN KERAS

ini antara sepanduk yang akan mengiring lu untuk berdemo

disebabkan lu dah bergambar dgn mufti besar negeri tentu lu dah jadi member dia lu tolong tanya dia dalam surah mana ayat keberapa yang ada mengatakan "ALLAH UNTUK ISLAM SAHAJA" lu memang tak tahu punya lu BODOH macam mamak kutty makan najis babi (rasuah) tapi lu lagi BODOH pasal lu baru makan sikit najs babi itu mamak kutty sudah makan terlebih

January 10, 2010 3:29 PM

------------------------
dia jawab comment gua

Blog Adun Bebas N46 said...
salam homat sniper,

laksanakan hudud dgan segera..??
tlong tanyer husam musa knpa dia ubah kenyataan yg dibuat dilundang kelantn bhw dia akan laksana hudud jika pakatan jd kerjan pusat, tp bila guan eng & kit siang bantah, pas ubah keputusn..???
hudud pas jika dap luluskn..???????

rumh maksiat & tmpt judi dikurangkn..??
tgok la di sgor, bnyaknye urut 'tradisional" semakin bercambah, tanya dap, tanya pakatan, jgn tanya saya..

wasalam

January 10, 2010 10:48 PM

------------------
gua comment balik

sniper said...
tq yb lu siarkan gua punya comment

kita sama tak berparti tapi gua lagi lama tak berparti sejak umNONOK diharamjadakan olih pemakan najis babi (rasuah) yang terkenal diseluruh dunia mamak kutty gua tahu satu masa dulu najis dia kalau dia suruh lu makan lu tak teragak agak unt memakannya

lu jangan nak divert sekarang ubn yang memerintah so bila bini bibik mama nak laksanakan hukum hudud perkatan ALLAH dipertahan bagai nak rak sampai terbakar sana terbakar sini tapi PERENTHNYA bila nak dilaksanakan unt orang ISLAM SAHAJA lagi ulang UNTOK ORANG BERAGAMA ISLAM SAHAJA ada paham

pasal itu perkatan "ALLAH UNTOK ISLAM SAHAJA" gua ingat lepas mufti bergambar dengan lu dia terus belah angkat kaki itu menunjukkan yang dia mungkin tak berapa selesa dengan demo yang mangkuk mangkuk hayun tu buat any comment berkenaan pekara berkenaan

kalau federal tak laksanakan dah tentu state tak dibenarkan unt melaksanakanya federal laksana bapak kalau bapak kurang ajar anak lagi lah kurang ajar BODOH

lu pergilah kelantan jangan pergi pahang situ ada pusat apa ya yang terbesar di asian satu masa dulu

selangor tanah tumpahnya negeriku negeri maju semua negeri cemburu kerana kehebatan dalam banyak pekara dan baru di ambil alih oleh PR kita bagi dia peluang mentabir ini pilihan rakyat (lu pengkianat rakyat lu kena terima)ulang INI PILIHAN RAKYAT org umNONOK tolong jangan gangu kalu hendak kita jumpa diPRU13

January 11, 2010 10:32 AM

----------------------------
SETAKAT HARI INI YB TAK JAWAB COMMENT GUA MUNGKIN URAT SARAF OTAK DIA DAH TERKURANG ATAU DAH TERPUTUS PUTUS kah kah kah

No comments:

Post a Comment